Eva išla do potravín, no prístup zamestnanca ju zarazil: Drzosť, ktorá sa pravidelne deje v obchodoch

Do redakcie sa nám ozvala čiteteľka Eva, ktorá by sa chcela podeliť so svojou veľmi negatívnou skúsenosťou aj s ostatnými. Chce tým poukázať na fakt, ktorý sa každý deň deje v našich obchodoch, pričom zákazníci takéto zmeny nálad musia trpieť.

Eva sa ešte medzi sviatkami vybrala do nemenovaného supermarketu nakúpiť potraviny, ktoré bolo treba do domácnosti doplniť. Samozrejme, urobilo tak aj množstvo iných ľudí a určite to poznáte aj vy, hneď po Vianociach sa v obchodoch rozpútalo hotové šialenstvo kvôli zľavám.

“Snažila som sa čo najrýchlejšie nakúpiť, no nech som pozerala do všetkých regálov, nevedela som nájsť ani jedno maslo. Chcela som sa tak spýtať jedného zo zamestnancov, kde sa táto potravina nachádza,” približuje Eva.

“Keď som konečne jedného zamestnanca zazrela, poprosila som ho o radu, na čo mi pani, ktorá zjavne vstala ľavou nohou z postele, len odporne odvrkla, že mám hľadať. Na to som jej odvetila, že už som pozrela všade, no maslo som nenašla. Jej odpoveď bola – tak sa asi minulo. Zazrela na mňa a odišla preč. Neveriacky som pozerala na prístup, ktorý nepokladám za profesionálny a i napriek chaosu, ktorý po sviatkoch v obchode vznikol, by sa predsa len patrilo k zákazníkom pristupovať seriózne a slušne.”

Eva na záver dodala, že sa následne spýtala druhého zamestnanca potravín, ktorý ochotne jej požiadavku vyriešil a vysvetlil, že zásoby masla idú práve doplniť.

Je dosť možné, že zamestnankyňa mala skutočne len zlý deň, no určite nebolo vhodné takto reagovať, keďže išlo o bežnú otázku a problém, s ktorým sa už stretol snáď každý.

Máte aj vy nejakú zlú skúsenosť alebo sa vám tiež stalo niečo podobné? Podeľte sa s nami a napíšte nám na e-mail: redakcia@peepl.sk.