Televízia JOJ bude na Vianoce pokračovať vo svojej tradícii: Na toto sa môžu diváci opäť tešiť

Vianoce sa nezadržateľne blížia, pričom postupne začínajú sviatočný program pripravovať aj televízie. Jedno je však isté už teraz, JOJ-ka bude aj tento Štedrý deň pokračovať v tradícii, ktorú zaviedla ešte v roku 2007.

Ak vás dlhé reklamy vždy pri sledovaní televízneho programu znervózňujú, práve na Joj-ke si od nich počas Štedrého dňa budete môcť oddýchnuť.

Televízia každý rok hľadá na kampaň “Vianoce bez reklamy” partnera, pričom po minulé roky išlo napríklad o potravinové reťazce, automobilky či mobilného operátora.

Tento rok sa ich partnerom stane lotériová spoločnosť.

V každom prípade ide o dobrú správu a určite bude sledovanie štedrovečerného programu na Joj-ke príjemnejšie bez reklám ako s nimi.

Zdroj: mediaboom.sk